onsdag 7 september 2011

Borde jag prova andra träningsanläggningar?

Jag har fått sms från SATS om att en kompis vill ge mig en gratis provträning. Sedan har jag handlat på Stadium där jag fick presentkort för att få testa 3 LesMilles-klasser.
Inte nog med det får jag som är anmäld till ToppLoppet 1 veckas gratis träning på WorldClass.
Många möjligheter att testa något nytt och man kanske ska passa på att prova nya saker även om man trivs bra på sin träningsanläggning. Jag gillar verkligen att träna på Sydpoolen men funderar på att utnyttja några av dessa erbjudanden ändå.
Vad det gäller ToppLoppet så måste jag bara påminna Er om att det är senast imorgon Ni måste anmäla Er om Ni vill vara med och gå/jogga/springa 5 eller 10 km i Hagaparken. Jag är anmäld och kommer att springa i laget Ett Dussin Pannor.
Det vore kul om några av Er också anmälde sig till vårt lag. Ju fler vi springer i samma lag, desto roligare det blir. Dessutom bjuds det på picknick efteråt och det vill Ni ju inte missa!
Så anmäl Er här och glöm inte att ange Ett Dussin Pannor som Ert lag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar