tisdag 13 september 2011

Ögonlocken är tunga och kroppen orkar inte


När jag satte mig på tåget och fortsatte läsa boken på bilden var planen fortfarande att jag skulle träna ikväll.


På tåget blev jag dock tröttare och nu när jag satte mig i fåtöljen i vardagsrummet och började känna mig hungrig också var jag tvungen att inse att det inte är någon idé att gå till Sydpoolen. För att Ni ska förstå hur trött jag känner mig, säger jag bara en sak: passet jag avbokad var favoritpasset Latino

Någon som har stått i kö för att få dansa med Juan är säkert glad nu och det kan jag verkligen förstå. Z!Latin Jam som Latino numera kallas för är en fantastiskt rolig klass. Just därför kändes det tungt att trycka på knappen Avboka, men jag var verkligen tvungen.

Jag tänker nu släppa tanken på den härliga timmen i gruppträningslokalen som jag missar och fixar lite middag istället. Resten av kvällen tänker jag njuta av att få vara hemma några timmar. Om jag kan samla mina krafter kommer jag också att börja läsa texten som vi ska prata om i skolan på fredag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar