onsdag 7 september 2011

Icke sa Nicke


Ingen motion idag, förutom promenaden från skolan till Centralen. Bättre än ingenting, men ingen träning.

När jag kom hem var jag väldigt trött och hungrig. Hungern var starkare än tröttheten så jag lagade mat som också räcker till matlåda till imorgon. Jag fixade även lite skolgrejer och uppdaterade mitt CV.

Nu när jag äntligen är klar med alla dagens uppgifter, är sängen det enda jag kan tänka på. Kanske om jag lägger mig nu, orkar jag gå upp lite tidigare i morgon bitti och ta en morgonpromenad. Då behöver jag inte vara så orolig för om jag hinner till det inbokade passet på Sydpoolen på kvällen för jag hade ju rört på mig på morgonen.

Jag vill naturligtvis också vara med på Indoor Bootcamp som jag inte har testat förut och är nyfiken på, men vi har en skoluppgift som måste lämnas in. På fredag borde jag bli klar med årets första kurs.

På måndag börjar undervisningen i studiorna och idag fick jag reda på att jag fick plats i den studio jag helst vill gå: Sustainable design studio, så jag ser fram emot måndagen redan nu!

Nu orkar jag dock inte hålla mig vaken längre, så jag lägger mig.
Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar