onsdag 28 september 2011

Hur går det med träningen?


Nja, det har inte blivit några pass i veckan. Som jag skrev i söndags, skulle jag inte träna varken på måndagen eller onsdagen denna vecka. Men tanken var ju att jag skulle träna igår, imorgon och på fredag innan jag springer ToppLoppet på lördag. Eftersom jag inte hann till träningen igår ligger jag nu efter i antalet träningspass. Detta måste jag göra något åt.

Om allt går som planerat kör jag Indoor Bootcamp imorgon. Men jag funderar också på en morgonpromenad för att kompensera för gårdagens uteblivna träning och för att få lite frisk luft. 

 
Jag har inte tillbringat tillräckligt mycket tid utomhus på sistone, så jag behöver verkligen vara ute. Hoppas att jag lyckas vakna i tid för att hinna med morgonträningen.  

Någon annan som tänker ta en promenad imorgon bitti?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar