söndag 4 september 2011

Frossar- och vilodag


avslutades denna vecka med. Idag samlades släkten för en trevlig lunch då vi firade pappa och fasters man som tillsammans fyller 120 år i år.

Mycket god mat och trevligt sällskap brukar vara en bra kombination. Nackdelen är bara att man äter rätt mycket och toppar den med lite tårta också. Men vissa dagar får man ju unna sig lite gott.

Jag tränade inte  idag. Kroppen måste verkligen få återhämta sig efter gårdagen då jag tränade i 4 timmar. Trots fyra vilodagar denna vecka blev det ganska många pass på Sydpoolen och en på egen hand.

Fysisk träning – 7 pass:
  • Promenad
  • Latino x2
  • Step
  • Cirkel
  • Latino/Zumba
  • Just Dance

Mindre fysiskt krävande/mental träning – 1 pass:
  • KundaliniYoga

Kaloriförbrukning genom motion:
  • 4106 kcal

Nu har jag knappt två dygn kvar här i varma Ungern. Idag var det runt 30-35 grader och det sägs bli bra väder även imorgon.

Jag tänker ta det lugnt de här dagarna, njuta av att få vara tillsammans med familjen. Jag har inte heller planerat någon träning. Benen känns trötta och sega, så de uppskattar säkert några vilodagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar