söndag 18 september 2011

Jag är nog inte redo


Försöker känna efter hur kroppen mår får att kunna bestämma mig om jag ska gå på de planerade träningspassen (Walking & Yoga) eller inte.

Halsen mår bra, men näsan är täppt och mina tankar handlar mycket om vad jag hoppas slippa göra på träningen. Jag tycker verkligen om Walking men det är tufft och ofta springer vi uppför backar eller kör ren backträning i en hel timme. Låter lite för jobbigt just nu, måste jag erkänna.

Jag vill känna att jag kan ge allt oavsett vilka övningar passet bjuder på, därför tror jag att det är bäst att vänta till imorgon innan jag börjar träna.

Kanske kan jag testa på egen hand hur det känns att varva gång med lite jogging under denna söndag. Då kan jag göra det i min egen takt utan att hindra några medtränande.

Jag borde också fundera på vilka pass jag vill köra nästa vecka eftersom en specialvecka väntar. Ska bli spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar