söndag 11 september 2011

Dags att ta fram dammvippan


Idag har jag plockat undan en del grejer i lägenheten, diskat, tvättat, hängt kläder på tork. Nu börjar det bli dags att ta fram dammvippan.



Det är framför allt dessa skor som är i behov av att dammas av:


Det är inte första gången jag skriver ett inlägg om att spinningskorna ska dammas av vilket beror på att jag så sällan går på Spinning. Senast jag satt på en spinningcykel var den 28 maj.

En annan sak som jag också har sagt förut är att jag anser att spinning är väldigt bra träning men att jag ändå inte tycker om den så mycket. Finns det andra pass på schemat så väljer jag hellre dem än att cykla utan att komma någonstans...

Men idag är det alltså dags att snöra på sig spinningskorna igen och ge denna träningsform en ny chans. Vem vet? Kanske den här gången kommer jag att tycka att det är lite roligt i alla fall.

Just det, jag är även inbokad på Core och jag börjar faktiskt med detta pass.

Vi hörs senare ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar