fredag 30 september 2011

Vilken variation!


Fortsätter jag variera träningen lika mycket resten av hösten finns det ingen risk för att den skulle bli enformig.


Under september lyckades jag köra 18 olika typer av pass. Inte illa, va?

Fysisk träning – 19 pass:
  • Cirkel x2
  • Latino x2
  • Just Dance
  • Stavgång x3
  • Core
  • Spinning
  • Zumba
  • Indoor Bootcamp
  • Promenad/jogg
  • BodyCombat
  • BodyPump
  • Dance
  • CorePulse
  • Functional Moves
  • Dance Aerobics
Mindre fysiskt krävande/mental träning – 3 pass:
  • Yoga
  • Yogalates
  • FitnessYoga
Antal vilodagar:
  • 16 st – Oj, sååå många...

Tyvärr blev det inte lika många träningstillfällen som jag hade hoppats dels pga skolan, dels pga förkylningen för någon vecka sedan, men jag har ändå varit ganska aktiv.

Förutom träningsformerna varierade jag även var jag tränade. Jag deltog i klasser på mitt hemmagym Actic Sydpoolen, gästtränade på WorldClass Nybroplan och SATS Medborgarplatsen, ägnade tid åt utomhusträning, samt rullade ut yogamattan här hemma.

Variation kan jag verkligen rekommendera!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar