söndag 18 september 2011

Skönt att kunna lägga till 578kcal till veckans kaloriförbrukning


Det blev lite gång/jogging på eftermiddagen. Jag märkte inte av förkylningen medan jag rörde på mig och det känns ju bra. Jag hade en maxpuls på 195 och en snittpuls på 131. Kaloriförbrukningen ser Ni i rubriken.

Därmed var träningsveckan avslutad och jag kan göra en snabb summering:
Fysisk träning – 4pass:
  • Zumba
  • Stavgång
  • Indoor Bootcamp
  • Gång/jogging
Mindre fysiskt krävande/mental träning – 1 pass:
  • Yogalates
Antal vilodagar:
  • 3 st (varav 2 pga förkylning)
Kaloriförbrukning genom motion:
  • 2225 kcal
Hoppas verkligen att jag kommer att kunna gå på alla träningspass som jag har planerat till nästa vecka.

Jag fick ett mejl ang. morgondagens klass idag:
”Jag har bokat in dig på BodyCombat imorgon, måndag, klockan 17.30.
Du är bokad som gäst 1.”

Så om allt går som det ska gästtränar jag på en för mig ny anläggning kl 17:30 imorgon. Visst låter det spännande?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar