lördag 10 september 2011

Hur ska jag ta mig upp?


I morse sa hjärnan strax innan kl 7 att jag då borde vakna, ingen idé att sova längre, kroppen är utvilad. Varför skulle den inte vara det när den inte hade fått jobba ordentligt hela veckan?

Jag var glad att jag hade så mycket tid på morgonen och bestämde mig för att byta gummitassar på mina stavar och ge mig ut på en promenad.

 
Fint väder väntade ute och promenaden började bra


men efter 2,83 km började GPS:en strejka, och pulsen ville inte upp. 42 minuter in i min morgonpromenad stängde jag av klockan för att försöka väcka GPS:en till liv. Men den ville bara sova, precis som staden gjorde:


Jag startade klockan igen, utan GPS och gick i ytterligare 18 minuter och konstaterade att de hade rivit den gamla järnvägsbron mellan Hamn och Centrum,


samt att denna morgon ville varken kroppen eller tekniken fungera som den borde. 

Jag är i alla fall glad för att jag förbrände 378 kalorier men känner att jag har en lång och jobbig uppförsbacke framför mig vad det gäller träningen.

Jag vet inte hur jag ska ta mig upp... funderar på att använda cykeln som hjälp i början därför har jag bokat in mig på Spinning imorgon. Vi får se hur det funkar.

Nu väntar frukost!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar