fredag 2 september 2011

Hur ska jag fira?


Återigen en dag då jag inte åkte hem direkt efter skolan utan klev in genom lägenhetsdörren först ganska sent på kvällen. Idag var vi bjudna på middag hos svärföräldrarna där vi även tittade på Ungern-Sverige.

De två senaste matcherna som Sverige spelade mot Ungern i Budapest vann ju Sverige med två sena mål av Zlatan, men idag drog Ungern det längsta strået. Kul!

Bilden lånade jag härifrån.

Det gör kvalgruppen mycket mer spännande och det är ju roligt när mycket står på spel även i de sista omgångarna.

Men fira orkar jag tyvärr inte göra. Inte ikväll i alla fall. Jag firar kanske imorgon genom att träna. Den officiella invigningen av den nya träningslokalen äger rum imorgon och det vill jag inte missa. Så jag börjar ladda inför morgondagen med en god natts sömn.

Sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar