söndag 28 augusti 2011

Aktiv vecka

Det här var sista veckan innan skolan börjar och jag passade på att träna så mycket jag orkade/kände för eftersom jag inte riktigt vet hur schemat i skolan kommer att se ut och vilka pass jag kommer att hinna hem till från Stockholm.

Det betyder att det blev ganska många träningspass denna vecka.

Fysisk träning – 9 pass:

  • Löpning – 5,54 km
  • Step
  • Latino x2
  • Zumba
  • Cirkel x3
  • Walking – 6,24 km

Mindre fysiskt kträvande/mental träning – 4 pass:

  • PowerYoga
  • Mindfulness
  • EnergiYoga
  • StretchYoga

Kaloriförbrukning genom motion:

  • 4901 kcal (+ säkert lite till som inte registrerades igår)

Antal vilodagar:

  • 0 st

Ja, som Ni ser så hann jag med en hel del träning. Det har blivit rätt mycket jobb här hemma också. Arbetsrummet är i stort sett klart och väntar på att jag ska börja göra skolarbeten där. Igår gjorde jag i ordning bokhyllorna i vardagsrummet och idag städar jag sovrummet och ska bädda med nya sängkläder, allt för att vi ska få en så bra skolstart som möjligt!

Vad det gäller träning så har jag bokat flera pass till v35 men jag vet som sagt inte vilka jag kommer att kunna gå på. Sedan väntar också en resa nästa helg och det ser jag verkligen fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar