torsdag 18 augusti 2011

Tack för frukosten!

Så här gott har jag inte sovit på säkert en vecka... Jag vaknade inte en enda gång och det kändes som att jag hade en lugn natt. Kanske det här med löpning på kvällen kan vara medicinen när jag börjar få problem med sömnen.

Dagen började jag med att starta tvättmaskinen eftersom jag hade insett att jag inte hade någon ren sport-bh kvar och jag skulle vilja träna ikväll.

Sedan gick jag till köket och funderade på vad jag skulle ha till frukost idag. Då kom jag på att det fanns några saker kvar i goodiebagen:

Så frukosten bestod av en knäckemacka med bröd från Ryvita. Brödet var gott med många frön och korn. Jag hade en skiva rökt skinka och en skiva ost till och gjorde snabbt ett mikroägg för att få i mig mera proteiner.

Dinkelflingorna med smak av kanel var goda med mjölk till. Jag hade dock önskat att de hade lite mer smak av kanel eftersom jag älskar kanel!

Avslutade frukosten med banan och Vitamin Well med smak av blodapelsin, gott!

Ja, nu är jag redo för dagen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar