måndag 29 augusti 2011

Schema

Igår kväll hittade jag ett preliminärt schema för hela läsåret och ett mer detaljerat schema för första veckan.

Det verkar som att onsdagarna kommer att bli våra seminariedagar under året då vi har föreläsningar/seminarier mellan kl 9-17. Hur de andra dagarna kommer att se ut vet jag inte förrän jag har valt studio och träffat mina lärare vilket inte kommer att ske förrän den 12 september.

De här två första veckorna har vi en orienteringskurs som börjar kl 10 imorgon. Onsdag-fredag kl 13-17 har vi också obligatoriska föreläsningar (förmiddagarna har vi inte fått info om), vilket innebär att jag tyvärr är tvungen att avboka Zumba på onsdag och Z! Latin Jam (eller Latino som det hette innan höstschemat började) på fredag eftersom jag inte hinner hem.

Något som kändes väldigt skönt när jag såg schemat var att få lite av en mjukstart eftersom vi inte börjar förrän kl 13 idag :D.

Vad gör jag uppe så här tidigt då? Ja, det kan man undra... min man börjar också i skolan idag, fast han börjar kl 8 och jag vaknade när han gick upp och kunde inte somna om. Nu ligger jag här i sängen och funderar på att vara en duktig tjej och ta en morgonpromenad.

1 kommentar: