onsdag 17 augusti 2011

Jag måste hoppa över :o(

Så här är det: jag kan varken gå på Actic Cirkel med Maria eller Latino med Juan idag. Det blir tidigast på tisdag jag kommer att kunna dansa till latinamerikanska rytmer.

Actic Cirkel... hm, det kan jag inte gå på förrän om en vecka tyvärr. Det finns som tur är flera cirkelträningar i veckan på schemat från och med nästa vecka, dock inte med Maria, vilket jag tycker är jättetråkigt. Men jag hoppas att hon kommer att hoppa in några gånger under hösten. Hon har alltid fått mig att ge allt på de pass som hon instruerat.

Nu vet jag i och för sig att jag har det som krävs för att ge det lilla extra som gör att träningen blir ännu mer effektiv, men det är ju aldrig fel att få lite pepp. De andra instruktörerna kommer förhoppningsvis att ge oss tuffa utmaningar under hösten också, ska bli spännande att se.

Snart måste jag börja förbereda mig inför kvällens utmaning... det känns lite pirrigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar