söndag 28 augusti 2011

Sovmorgon?

Inte för mig, tack! Kl 10 började mitt första pass. Vi gick 6,24 km med stavar längs kanalen och sprang uppför 4 backar. Snitthastigheten var 6,6 km/h och 11,1 km/h var vår maxfart.

Pulsen var 137 i snitt, men när vi gav oss på backarna fick hjärtat slå 179 slag/minuten. Tack vare Walkingen förbrände jag också 550 kcal.

För att slippa träningsvärk i låren imorgon deltog jag även i en 45 minuter lång Yoga-klass efter stavgången. Yogaläraren valde bra stretchövningar för att sträcka ut hela kroppen med fokus på låren och ryggen. Precis vad jag behövde.

Nu är jag nyduschad, har tvättat håret, lagat mat och ätit lunch, startat tvättmaskinen och ser fram emot en mysig eftermiddag med min underbara make!

Vi hörs ikväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar