måndag 8 augusti 2011

Ett enda stort leende

Två efterlängtade klasser bjöd denna måndagkväll på. Började med en underbar PowerYoga där vi stretchade, jobbade med balansen, gjorde solhälsningar, trianglar och jag mådde riktigt bra under de 75 minuterna jag tillbringade på yogamattan. Redan där och då kände jag mig jätteglad:

Sedan kom Latinon, den roligaste klassen! Ett pass där ingenting annat än musiken och dansen existerar. Man tänker verkligen inte på något annat än att lyssna på de härliga låtarna, följa rytmen och stegen som Juan visar.

Det är ett riktigt bra konditionspass också (maxpuls: 190, snittpuls: 151, kaloriförbrukning: 742), men det tänker man inte på. Jag gör det inte i alla fall och som Mia sa idag så tror jag faktiskt att jag ler hela tiden. Under någon låt märkte jag till och med att jag blundade... oh, det var så härligt och jag måste ha sett ganska rolig ut: slutna ögon och ett leende nästan upp till öronen. Kan ansiktsuttrycket ha varit något liknande?

Jag hade en fantastisk kväll som Ni förstår. Hoppas att Ni också hade det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar