onsdag 17 augusti 2011

Tränade jag tillräckligt mycket under sommaren?

Ikväll kommer jag att få veta svaret. Strax efter kl 19 ger jag mig ut med Katarina på en runda på 5km. Ett lopp som jag har sett fram emot. En av anledningarna till att jag började fundera på iForm-loppet i våras var att jag vanligtvis tappar motivationen under semestern.

Jag hade hoppats på att med ett lopp i sikte skulle det bli lättare att snöra på mig träningsskorna även under den varma årstiden. Nu känner jag egentligen inte att jag tränade tillräckligt mycket under semestern, men klart mer än t.ex förra sommaren.

Dessutom tyckte jag att det var kul att springa VårRuset i maj, så det övertygade mig också om att satsa på ett nytt lopp. Klarar jag av att springa 5km ikväll, så bokar jag kanske in mig på ytterligare ett lopp... Vem vet?

1 kommentar:

  1. Klart du ska boka in dig på ett nytt lopp, topploppet!!! Kör hårt idag!

    SvaraRadera