tisdag 16 augusti 2011

Har ni några tips?

Efter träningen igår åt jag en ordentlig middag som innehöll både proteiner, kolhydrater och fett. Jag kände mig mätt och en stund senare gick jag och la mig.

Sedan vaknade jag kl 3 på natten för att jag var hungrig... först försökte jag bara ignorera hungern och somna om, men var tvungen att inse att om jag inte gav magen något skulle den inte låta mig somna.

Därför gick jag till kylen och åt en skiva rökt skinka, gick och la mig igen. Jag lyckades somna ganska fort och jag sov ganska bra sedan. Jag vet dock inte om man verkligen ska äta just skinka om man är hungrig på natten. Det var den första jag såg i kylen och jag tog den bara. Den kändes inte helt onyttigt...

Vad skulle Ni har gjort? Vad tycker Ni att man ska stoppa i sig när man vaknar hungrig på natten?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar