måndag 29 augusti 2011

Helt slut

Jag var i skolan i två timmar idag och var helt slut när jag satte mig på tåget på vägen hem. Från tågstationen till Sydpoolen valde jag att promenera för att försöka väcka kroppen inför kvällens pass.

Idén var bra men funkade inte riktigt. När vi satt utanför gruppträningslokalen hade jag en puls på 57. Så lite orkade/ville hjärtat arbeta. Sedan hade det inget val.

När musiken sattes igång ville kroppen dansa och hjärtat tvingades jobba. Jag hade en snittpuls på 146 och ibland var pulsen uppe på 170-180 slag/minuten och klockan registrerade till och med 224 men det måste ha varit någon störning som orsakade denna konstiga siffra.

Hur som helst, förbrändes det 593 kalorier och både det och själva passet är jag väldigt nöjd med.

Nu har jag ett viktigt beslut att fatta ang. mina studier vilket känns lite jobbigt. Det blir inget lätt val (och tröttheten gör det inte mindre svårt heller) så jag har en del att fundera på under kvällen.

Vi hörs imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar