tisdag 16 augusti 2011

Djävulskt bra pass

Idag var jag på Dance Aerobics. Tyvärr det sista på ett tag. Men det har jag ju skrivit om...

Det var full fart från första sekunden. Rolig koreografi som fick hjärtat att jobba och hela kroppen att le. Det var många träningsvilliga som svettades mellan kl 17-18 och om alla tyckte att passet var lika kul som jag och skulle skriva till den gruppträningsansvariga skulle vi kanske få en timme varje vecka då vi kunde köra Dance Aerobics i gruppträningslokalen.

Jag tänker faktiskt skriva ett mejl. Vem vill inte delta i en rolig klass med en bra instruktör? Jag vill det, inte minst för att man har hög puls under hela passet (maxpuls: 180, snittpuls: 162) medan man också har kul. Att jag idag förbrände 666 kcal var inte heller så tokigt, eller hur? ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar