onsdag 31 augusti 2011

Tuff månad...

... med 40 tillfällen då jag rörde på mig.

Fysisk träning – 33 pass:

  • Dance Aerobics x2
  • Cirkel x6
  • Step x3
  • Walking x2
  • Latino x7
  • Löpning x3
  • Styrka
  • Promenad x2
  • Innebandy
  • Tennis
  • Pole Dance
  • Promenad/jogg x3
  • Zumba

Mindre fysiskt krävande/ mental träning – 7 pass:

  • Yoga x3
  • PowerYoga x3
  • Mindfulness

Jag hade 6 vilodagar så de dagarna jag väl tränade var jag tuff och körde oftast flera pass.

September lär också bli en tuff månad framför allt med tänka på att jag nu återigen pendlar till Stockholm pga studierna och har undervisning på engelska som tillsammans gör att jag är rätt trött på kvällarna.

Därför känns det lite osäkert hur ofta jag kommer att orka/hinna träna, men jag vill ju förstås fortsätta gå på mina favoritpass.

1 kommentar: