torsdag 11 augusti 2011

Vill bara lägga mig och sova

Jag sov nästan ingenting inatt och även den korta stunden jag kunde sova, sov jag dåligt. Hela dagen har påverkats av min dåliga natt, så jag har inte gjort mycket nytta idag.

Hörde tvättmaskinen signalera att den hade tvättat färdigt för en timme sedan och jag har inte ens orkat hänga grejerna på tork... jag är så himla seg.

Träning kunde jag inte ens tänka på, kroppen skulle verkligen inte orka. Hoppas att vädret blir fint runt 11-tiden imorgon så att jag kan köra lite utomhusträning med Veronica innan jag måste packa min väska för helgen då jag ska gå en utbildning.

Nu ska jag bara försöka hämta kraft, tömma tvättmaskinen och hitta något program på tv som håller mig vaken en liten stund till.

Egentligen skulle jag kunna tänka mig att sova nu, men det vore inte smart, för då skulle jag vakna mitt i natten utan att kunna somna om vilket skulle leda till att jag vände på mitt dygn och det vill jag inte göra...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar