tisdag 30 augusti 2011

Börjar bli dags att lägga sig

Det har varit en lång dag, med mycket engelska i skolan, sedan direkt till träningen där jag körde två pass.

Step – 55 min:

  • Maxpuls: 158
  • Snittpuls: 139
  • Kaloriförbrukning: 558

Z!Latin Jam (Latino) – 55 min:

  • Maxpuls: 178
  • Snittpuls: 140
  • Kaloriförbrukning: 532

På Latinon var äntligen Veronica med och dansade. Jag har saknat henne och jag är ganska säker på att hon har saknat passet (och kanske oss? ;o)). Först var hon på semester, sedan blev hon förkyld, så det var för flera veckor sedan vi träffades senast. Kul att hon kunde vara med idag.

Jag är också väldigt tacksam för att hon var så snäll att hon skjutsade hem mig efter passet eftersom jag var hungrig redan under Latinon, så det var skönt att inte behöva hem och dessutom vara hemma snabbare och få i mig mat fort.

Nu kommer jag kanske att dricka ett glas varm mjölk innan jag går och lägger mig. Jag kan nästan höra sängen ropa på mig... kroppen vill också dit!

1 kommentar:

  1. Inte vet jag om du kom hem så mycket snabbare, det blev ju en del prat i bilen :) mycket trevligt, men du slapp belasta kroppen med en promenad iaf.

    Oh ja, jag har saknat Latinon OCH er så klart!! Blev jätte glad att få prata lite med dig & Mia!

    Nu ska jag ta och göra mig klar för sängen jag med.

    Stor kram

    SvaraRadera