fredag 12 augusti 2011

Spår 3

Jag lyckades bra med att hålla mig vaken igår kväll. Så pass bra att jag inte somnade förrän efter midnatt... så det var egentligen inte så bra. Sedan vaknade jag flera gånger under natten och känner mig verkligen inte utvilad. Jag förstår inte riktigt vad som händer... hoppas att det snart löser sig med sömnen.

Idag blir det dock träning. Jag har ätit en bra frukost (kanske aningen för sent...), så kroppen får inte säga nej till lite motion.

Jag tror att Veronica och jag kommer att välja Spår 3 om ca 20 minuter. Vi ska nämligen till Tveta där det finns 4 spår: 1,5 km (1), 2,5 km (2), 5 km (3), 10 km (4).

Enligt Södertäljes hemsida är underlaget varierat och svårighetsgraden medel i 5km-spåret. Vad jag har hört är att det finns några fina backar längs banan, så det blir ett bra test inför loppet på onsdag.

Då ska vi springa i Sundbyberg där banan sägs vara flack, så om jag lyckas ta mig runt Spår 3 i någorlunda tempo idag, borde jag kunna springa hela iForm-loppet också. Vi får se!

Nu ska jag snabbt byta batteri i GPS-sensorn, ta på mig pulsklocka och tillbehör, borsta tänderna och snöra på mig löparskorna.

Tveta, here we come!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar