söndag 21 augusti 2011

Lopp och Pole Dance...

... var veckans höjdpunkter. Det var roligt att lyckas genomföra iForm-loppet och dessutom förbättra tiden från VårRuset i maj. Att testa PoleDance var också jättekul. Men förutom dessa motionstillfällen hade jag några fler under v33. Här kommer en sammanställning av veckans träningar:

Fysisk träning – 9 pass:

  • Latino
  • Dance Aerobics
  • Löpning – iForm-loppet
  • Innebandy 90min
  • Tennis
  • Pole Dance
  • Promenad/jogg/löpning 76min x3

Mindre fysiskt krävande/mental träning – 1 pass:

  • PowerYoga

Kaloriförbrukning genom motion:

  • 5069 kcal

Även om pulsklockan fick vila igår, hade jag ingen riktig vilodag denna vecka. Därför kommer jag att gå "bara" på ett lugnare pass imorgon: PowerYoga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar