torsdag 18 augusti 2011

Modig tjej

Efter en trevlig lunchpromenad och lunch med Mia åkte jag med min man till K-rauta för att beställa tapet till hallen.

När vi ändå var i Moraberg, kunde vi inte låta bli att gå in på Intersport... De hade halva rea-priset på många kläder så jag kollade runt lite. Ungefär en kvart senare lämnade jag butiken med en påse.

För 105 kr lyckades jag få med mig 3 linnen. Inget speciellt med dem egentligen, tre enkla klädesplagg för träning. Det intressanta är en av färgerna. Jag brukar inte köpa gröna kläder eftersom jag oftast ser väldigt blek ut i dem, idag bestämde jag mig dock för att köpa ett linne med gröna ränder. Visst var det modigt av mig? ;o)

De andra färgerna är mörklila och ljusblå. De brukar passa mig så dem är jag inte orolig för men den gröna är jag väldigt nyfiken på. Jag kanske provar det linnet redan ikväll!

1 kommentar: