söndag 7 augusti 2011

Jag är igång

När jag tittar tillbaka på v31 känner jag att jag nu verkligen har kommit igång med träningen efter semestern. Det är naturligtvis några veckor kvar innan jag är tillbaka till min gamla goda form och har blivit av med semesterkilona, men jag är verkligen på rätt väg:

Fysisk träning – 5 pass:

  • Dance Aerobics
  • Actic Cirkel x2
  • Step
  • Walking

Mindre fysiskt krävande/mental träning – 1 pass:

  • Yoga 30min

Kaloriförbrukning genom motion:

  • 3563 kcal

Denna vecka hade jag två vilodagar och det kändes som att balansen mellan träningsdagar och vilodagar var bra.

Jag har inte kört dubbla pass sedan jag kom tillbaka från semestern, men det kändes som att det inte heller behövdes. De klasserna som jag har deltagit i har verkligen fått hela kroppen att jobba.

Imorgon skulle jag dock vilja köra två pass: jag måste verkligen gå på yoga, jag har saknat/saknar den, så kl 18:15 väntar PowerYoga. Sedan kan jag äntligen delta i en av mina favoritklasser: LATINO!

2 kommentarer:

  1. ser att du har piffat upp sidan, snyggt! =)

    SvaraRadera
  2. Tack, jag försöker :) Borde byta till en ny profilbild också, men jag har ingen...

    SvaraRadera