måndag 16 maj 2011

8 dagar kvar

Idag fick jag ett brev på posten med en nummerlapp och information om ett lopp.

Nästa tisdag, den 24 maj, kommer jag alltså att gå/springa VårRuset i Stockholm med siffran 262 på bröstet.

Jag hoppas kunna göra det med en vikt på 72,X kg. Imorse kändes det som att det finns en ganska bra chans eftersom vågen visade 73,0. Jag måste bara se till att äta och träna bra under veckan.

Idag satsar jag på utomhusträning även om vädret känns lite osäkert just nu. Denna måndag har ju bjudit på både sol och regn. Blöta kommer mina träningskläder säkert att vara efter Walking:en, frågan är bara om det endast kommer att bero på svett eller även på nederbörd.

2 kommentarer:

  1. Men åååhhh har inte fått mina lappar än!!

    SvaraRadera
  2. Du kommer säkert att få dem snart. Nu är det bara 1 vecka kvar. Jag är grymt taggad!!!

    SvaraRadera