lördag 28 maj 2011

XXL Arninge

Just det, äventyret slutade inte i Bromma utan vi fortsatte till Arninge eftersom jag fick veta att XXL:s andra varuhus hade den produkten som jag var ute efter. De hade lagt undan den åt mig till slutet av nästa vecka, men det kändes som att när vi ändå var i närheten var det smartast att åka dit istället för att åka hem och sedan behöva åka tillbaka till Täby en annan gång.

Så jag ”kidnappade” Mia och körde till Arninge där jag gjorde mitt snabbaste köp någonsin. Vi var i butiken i ungefär 3 minuter och jag var riktigt glad när jag lämnade kassan:


Vad var det jag köpte då?

Nej, just det, det går inte att se på den här bilden. Däremot går det att se på nästa bild:

Precis, GPS-sensor till min pulsklocka:

Ikväll kommer jag att studera denna tillbehör och jag hoppas kunna använda den på morgondagens första pass.

1 kommentar:

  1. 'Vikken' bra dag det blev!! =) Å min dag pågår fortfarande, klockan 04:38 pip! Jag tvivlar starkt på att jag kommer på walkingen imorgon (eller ja, idag). Å sen såg jag att det står KRISTINA på Latinon. =( Så ngt sånt blir det nog inte heller för mig då. Det var lite synd. Men min skalle har nog inget emot att jag sover ist, och kanske tar en egen motionstur lite senare under dagen. Jag skulle gärna gå på walkingen, verkligen! Men det är svårt att kombinera utgång i Sthlm med att komma hem tidigt..om man vill vara kvar ett tag i Sthlm. Så tyvärr, inga nya byxor-invigning imorgon. FAST jag faktiskt hade planerat för det. Nåååja. Kör åt mig med! ;) Kram Mia

    SvaraRadera