torsdag 5 maj 2011

Dags att mejla de ansvariga på gymmet

Jag tänker inte klaga så mycket. Det finns naturligtvis sådant som man skulle kunna förbättra och jag kanske tar upp några saker men framför allt vill jag komma med lite önskemål innan de börjar göra höstens schema.

Det finns några klasser som idag inte finns på schemat men som jag har haft chans att prova någon/några gånger under våren och som jag önskar skulle hållas regelbundet. Dessutom finns det pass som är riktigt bra och skulle förtjäna lite bättre tider, tycker jag i alla fall.

Två av de pass som jag önskar fanns med på hösten är Afrodans och Dance Aerobic med Cilla. Det är det sistnämnda jag körde idag.

Träningen i siffror:

  • 52 - i så många minuter hade vi kul och rörde på oss
  • 172 - maxpulsen
  • 146 - medelpulsen
  • 564 - förbrända kalorier

Med dagens 564 kcal har jag kommit upp till 3267 förbrända kalorier i veckan. Det är bara lite kvar tills jag är i mål (4000 kcal) och resten av kalorierna kommer jag att förbränna under helgen eftersom jag har planerat in en vilodag till imorgon.

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar