fredag 13 maj 2011

Söndagsprogrammet är klart

Medan torsdagsinlägget lika plötsligt som det hade försvunnit återvände till bloggen, besegrade Finland Ryssland, så det är klart att det blir derby i finalen som man inte kan missa.

Söndagen kommer att se ut enligt följande:

Förmiddag:

  • Walking 55 min
  • Latino 55 min – den här gången med underbara Cilla

Eftermiddag:

  • Familjemiddag med min mans familj – trevligt sällskap, farligt med mycket god mat

Kväll:

  • VM-finalen mellan Sverige och Finland i ishockey – lär bli riktigt spännande

Vad gör jag imorgon då?

Vi är bjudna på lunch hos bekanta, men innan vi åker för att hälsa på dem, vill jag gå på den planerade promenaden.

Vad kvällen kommer att bjuda på återstår att se.

Hur ser Era planer ut för helgen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar