måndag 23 maj 2011

Stönade, skrek, skrattade

och hade riktigt roligt även den här gången. Badminton är verkligen kul!

Innan jag själv testade tennis eller badminton förstod jag inte varför tennisspelare stönar hela tiden, och det gör jag fortfarande inte, men jag stönar också... det kan bero på att man behöver lite extra energi, men som sagt har jag inget riktigt svar.

Skrek gjorde jag när jag var väldigt nära att träffa svåra bollar men misslyckades...eller av glädje när jag lyckades slå tillbaka dem. Vi skrattade också en hel del, det var en riktigt rolig timme!

Den här gången hade jag lite lägre max- och snittpuls (max. 156, snitt 134), men förbrände ändå 592 kalorier!

Dessvärre har jag huvudvärk nu, så efter duschen kommer jag att lägga mig och försöka sova gott och ladda batterierna inför morgondagens utmaning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar