söndag 29 maj 2011

Det ska bli intressant att se

  • Vad jag hittar i kylskåpet. Jag borde äta frukost nu för att ha energi för att kunna genomföra de planerade träningspassen.
  • Hur mycket det kommer att regna under Walking-klassen. Hoppas naturligtvis på att det inte kommer för mycket nederbörd, men även om det gör det kommer jag att bita ihop och köra.
  • Om jag lyckas få igång GPS-sensorn.
  • Vad det blir för pass istället för Latino. Mia påpekade att det inte står Juans namn på bokningssidan, och när jag loggade in, såg jag samma sak, tyvärr. Jag älskar Juans pass och jag har ju missat Latinon en gång den här veckan (pga VårRuset), så jag har verkligen sett fram emot att dansa idag. Men vad den här andra klassen än blir, tänker jag ändå vara med på den.
  • Om solen tittar fram under dagen. Det vore verkligen trevligt!

1 kommentar:

  1. Det var skönt att sova när det regnade. Men jag vaknade till då o då, och då tänkte jag på er ute i regnet. Hoppas att det bara kändes uppfräschande! Under ditt pass med Kristina så började solen att titta fram, jag hoppas att den fortsätter med det! :) Det känns lite synd att jag missade walking'en, men jag hade inte velat missa gårdagen som blev liiiiite längre än vad jag planerat. ;) Vi hörs & ses! Kram Mia

    SvaraRadera