lördag 28 maj 2011

Bästa sushin

hittar Ni i Kungens Kurva. Restaurangen heter Sushikungen och jag har skrivit om den några gånger förut. Efter dagens lunch kan jag inte göra annat än att fortsätta berömma deras fantastiska mat

Mia och jag åkte dit för att fira att hon hade klarat hela samban på Latinon i tisdags och att jag samtidigt i en annan del av Stockholms län klarade av att springa 5 km.

Vi båda beställde Tokyo och medan vi väntade på maten, åt vi Misosoppa. Jag var väldigt hungrig efter träningen så jag kunde knappt vänta på att mina 16 sushibitar skulle komma. Men ”den som väntar på något gott väntar aldrig för länge” - brukar man säga och det stämde verkligen idag.

Titta bara på hur gott det såg ut:

Och det smakade faktiskt ännu bättre! Tack, Kungen för en fantastisk lunch som gjorde att vi orkade ge oss ut på ett äventyr till XXL.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar