fredag 13 maj 2011

Försvunna minnen?

Jag skrev ett inlägg igår som jag idag inte kan hitta på bloggen...konstigt. Det handlade framför allt om fina minnen från en 7-års period då jag tävlingsdansade...

Jag älskar fortfarande att dansa, så jag längtar verkligen till söndag då det väntar Latino på förmiddagen.

Jag är ju inne i en vilovecka, då jag låter kroppen återhämta sig. Jag tränade bara i tisdags, men kommer att börja träna imorgon. Jag har planerat in en rask promenad, lite mjukstart.

På söndag blir det sedan dags att börja träna ordentligt igen. Det har känts helt rätt att ta det lugnt i flera dagar, men nu ser jag fram emot att låta musklerna jobba.

Idag har jag sett Sverige vinna mot Tjeckien i VM-semifinalen i ishockey och nu tittar jag på matchen mellan Finland och Ryssland i den andra semin. Vilka blir Sveriges motståndare i finalen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar