söndag 22 maj 2011

Migränen drog ner betyget på en annars rolig träningsvecka

Jag hade tänkt träna sju pass i veckan, men eftersom jag fick migrän i tisdags var jag tvungen att ställa in två bra klasser. :o( Detta gjorde att jag endast tränade 5 gånger v20.

Fysisk träning – 5 pass:

  • Walking x2
  • Badminton
  • Actic Cirkel
  • Latino

Mindre fysiskt krävande/mental träning – 0 pass.

Antal vilodagar:

  • 3 st

Kaloriförbrukning genom motion:

  • 3293 kcal

Veckans jobbigaste:

  • Actic Cirkel

Veckans roligaste:

  • Badminton

Till nästa vecka har jag planerat in flera yogaklasser och även mindfulness eftersom det känns som att jag behöver fokusera mer på smidighet, balans och mental träning.

Samtidigt funderar jag på en fysisk utmaning mot slutet av veckan, men beslut ang. detta fattas först när jag ser hur det känns i kroppen efter VårRuset, som förhoppningsvis kommer att bli veckans höjdpunkt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar