lördag 28 maj 2011

XXL Bromma

Efter lunchen skulle vi alltså åka till XXL i Bromma och kolla runt bland träningskläder och –prylar. Jag hade skrivit ut en karta i morse och kollade på den ordentligt, men som alltid på våren/sommaren byggde/reparerade de vägar överallt i Sthlm, så det var inte så lätt att hitta.

Jag blev väldigt glad varje gång jag äntligen kunde se någon skylt som gav mig lite vägledning. Medan vi försökte hitta rätt väg till Ulvsundavägen 189 såg vi också några av Stockholm Marathons deltagare springa runt på huvudstadens gator. Vilka idrottskvinnor och –män!

Tillbaka till äventyret då: vi hittade butiken till slut och hade nog kunnat tänka oss att köpa det mesta. Så blev det förstås inte, men vi hittade i alla fall några saker som vi inte kunde lämna kvar i butiken.

Här har Mia precis hittat ett par sköna byxor från Adidas (de hänger bakom henne). Ni ser ju hur glad hon blev:

Jag hade faktiskt en sak som jag verkligen ville köpa, men det hade de inte i Bromma. Däremot hade de något annat som jag länge har velat ha och av en slump hittat i butiken. Stavar!!!

Precis sådana som jag ville ha. Dessa kunde jag inte låta bli att köpa, så de följde med hem där min man hade diskat allting som ni ser:

Jag var både glad för att jag hittade stavarna och för att jag slapp diska. Visst syns det på mig? :o)

Jag ser fram emot att använda stavarna i bergen i Österrike dit vi ska med min familj i juli!

Bilden är hämtad från denna sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar