måndag 9 maj 2011

Återhämtningsvecka

Jag inleder denna vecka med en vilodag som kommer att följas av fler under v19.

Idag känner jag mig trött och har ont överallt. Inte nog med att varje rörelse känns någonstans i kroppen så har jag haft rethosta hela dagen... riktigt jobbigt när man har träningsvärk i magen.

Jag planerar min återhämtningsvecka enligt följande:

  • Måndag: Vilodag
  • Tisdag: Step Intervall + Latino
  • Onsdag: Vilodag
  • Torsdag: Vilodag
  • Fredag: Vilodag/Promenad (har inte riktigt bestämt mig ännu)
  • Lördag: Promenad
  • Söndag: Walking + Latino

Tyvärr kommer jag inte att kunna gå med stavar förrän på söndag då jag får låna av gymmet. Jag beställde ju ett par stavar i torsdags och fick dem faktiskt redan i fredags, men det var inte de stavarna som de hade visat på hemsidan som de skickade, så jag kommer att skicka tillbaka dem och försöka hitta just denna sort i någon annan (nät)butik.

Riktigt trist är det för jag har verkligen sett fram emot att kunna gå på Nordic Walking när jag vill, men nu är det bara att gilla läget och längta till Walking-klasserna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar