söndag 1 maj 2011

Oj, var april slut?

Det har jag inte ens tänkt på. Dags att försöka summera den gångna månaden.

Fysisk träning – 25 pass:

  • Actic Cirkel x3
  • Walking (med stavar) x4
  • Latino x3
  • Step Intervall x2
  • Spinning x2
  • Aerobics
  • Dance aerobic
  • Afrodans
  • Kettlebells
  • Promenad/löpning (utan stavar) x2
  • Cykling 60min x2
  • Cykling 45min
  • Cykling 75min
  • BodyPump

Mindre fysiskt krävande/mental träning – 7 pass:

  • Hälsopromenad x2
  • AntistressYoga
  • EnergiYoga
  • PowerYoga
  • Yogalates x2

Antal vilodagar:

  • 11 st.

Trots 11 vilodagar hann jag alltså med 32 pass. Inte illa. Det blev ganska mycket variation, dock finns det två träningsformer jag ägnade mest tid åt: raska promenader med löpning, samt cykling. Det passade därför utmärkt att avsluta månaden med gårdagens Cykelevent:

Hoppas att Josefin inte blir arg för att jag lånade den här fina bilden ;o)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar