torsdag 26 maj 2011

Det blir vilodag trots allt

Jag var på en underbar massage efter lunch. Det var något jag verkligen behövde och det känns jättebra i kroppen nu. Därför vill jag att min kropp ska få njuta av effekten av att bli omhändertagen och väljer att ta en vilodag precis som det var planerat.

Detta trots frosseriet igår kväll. Enligt Mia var jag inte dum igår, bara mänsklig och jag väljer att lyssna på henne och inse att man ibland gör misstag.

Nu när jag har bestämt mig för att låta kroppen vila, kommer jag istället att försöka använda hjärnan och gör klart några skoluppgifter (och kanske läsa några artiklar om träning) och bevisa att jag verkligen inte är dum ;o).

Tränar Ni ikväll?

1 kommentar:

  1. BRA GJORT Szilvia! Enligt mig så är det helt okej att ha åtminstone en "äta-något-sött-dag" i veckan. Så slipper man känna att man tagit ett steg tillbaka och få skuldkänslor för att man varit "så svag". Plus att det sällan blir frosseri om man redan har en bestämd dag då man ger sig själv friheten att få äta sånt. Dessutom, det är bara DU som mår dåligt om du håller på att ge dig skuldkänslor för sånt där. Underlätta för dig själv i stället - och var SNÄLL mot dig själv Szilvia! Det är du sååå värd!
    Förresten, om du vill så kan jag gärna massera dig igen innan du åker. :) Jag hoppas att vi ses på lördag. Kram! /Mia

    SvaraRadera