söndag 29 maj 2011

Vilken vecka!

Den innehöll som planerat mera mental träning och yoga än v20 vilket i och för sig inte var så svårt med tanke på att jag inte hade någon sådan träning förra veckan, men det var riktigt skönt att kunna ägna mer tid åt den sortens träning. Dessutom klarade jag mitt mål att springa 5 km som jag är nöjd med. Jag fick också en underbar massage i veckan som jag verkligen behövde.

Jag kunde även köpa GPS-sensor och stavar igår. GPS-sensorn kommer att hjälpa mig i löpningen, liksom stavarna som ska få mig att gå ut flera gånger även på egen hand. Men jag kommer naturligtvis att fortsätta gå på Walking-klasserna också som jag verkligen gillar.

Sammanfattningen av denna vecka ser ut enligt följande:

Fysisk träning – 7 pass:

  • Badminton
  • Löpning – Vår Ruset!
  • Actic Cirkel
  • ABS
  • Spinning
  • Walking
  • Aerobics

Mindre fysiskt krävande/mental träning – 2 pass:

  • Mindfulness
  • Yogalates

Antal vilodagar:

  • 1 st

Kaloriförbrukning genom motion:

  • 3327 kcal

Veckans höjdpunkt:

  • Vår Ruset

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar