lördag 28 maj 2011

Mycket har hänt idag...

men låt mig börja från början: lördagen inleddes med 1,5 timme träning. Först 30 min ABS, sedan 55 min Spinning. På första passet var det alltså fokus på bålen och där kände jag mig stark.

På spinningen kände jag mig inte lika stark, men jag kämpade igenom alla låtar och gav aldrig upp, inte ens när det kändes extra tungt i spurterna. Spinning är verkligen en jättebra träningsform, jag måste bara få mig att börja gilla den. ;o)

Passen i siffror:

ABS:

  • Maxpuls: 221 (Tack, plankan! :o) )
  • Snittpuls: 116
  • Förbrända kalorier: 155

Spinning:

  • Maxpuls: 174
  • Medelpuls: 151
  • Kaloriföbrukning: 594

Efter passen skyndade jag mig hem för att duscha och byta om för att kunna plocka upp Mia så fort som möjligt.

Vårt lilla äventyr började 11:40. Mer om detta får ni läsa i ett senare inlägg efter att jag har hängt mina träningskläder på tork!

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar