söndag 23 september 2012

Förbereder mig inför träningen


Dricker min Frukostsmoothie och samtidigt går in på Hässelbyloppets hemsida och kollar läget. Ja, det finns platser kvar och jag vet att två kompisar är anmälda, så innan jag ens hinner dricka upp hälften av min smoothie har jag anmält mig till loppet. 


Galen kvinna... det är ju 10 km och jag har inte löptränat under hela september. Hur ska det gå???

Jag får planera in några löpträningar när FitnessFighten är slut. Under Fighten hade man också kunnat lägga in extra pass och den här helgen har jag till och med haft planer på det, men jag måste erkänna att bara hinna och orka träna en timme varje dag har känts som en utmaning. Men nu är det endast 8 pass kvar varav det första kommer jag att köra så fort jag har druckit upp smoothien och magen känner sig redo för lite träning.

Tills dess får jag väl starta diskmaskinen och komma på vad jag ska ha på mig på dopet vi ska gå på kl 13 idag. Sen får vi se om jag kanske kanske hinner ta en promenad innan helgen är slut... vore skönt att få lite frisk luft!

Ha en trevlig söndag!

1 kommentar: