tisdag 25 september 2012

Varför?


Jag har varit så taggad inför den sista veckan med FitnessFighten. Har verkligen velat avsluta starkt... istället fick jag gå hem tidigare från skolan idag för jag mådde inte bra. I ena sekunden frös jag, i nästa blev jag så varm att jag började typ svettas. Lägg till att halsen inte kändes bra, samt att jag var konstig i huvudet och inte kunde koncentrera mig alls... INTE BRA!!!

Resan hem kändes väldigt lång och när jag äntligen klev in i lägenheten, var det raka vägen till sovrummet som gällde. Jag kröp ner under mitt täcke, kramade om min kudde och sov till ungefär 20:15. Det betyder dessvärre att det gick för lång till mellan det andra mellanmålet och middagen. Att laga varm mat till middag orkade jag inte heller göra, så det blev lite knäcke med minikeso, massor av rökt skinka, samt tomat och gurka.

Träna har jag tyvärr inte heller gjort. :o( Det enda jag kan göra nu är att dricka lite varmt te, fortsätta vila och hoppas att jag vaknar pigg och kry imorgon. Då kommer jag att gå till gymmet och ge järnet. Jag vill ju så gärna se bra resultat efter denna månad. Så håll tummarna så att jag mår bra imorgon bitti.

Snabb matrapport:

  • Frukost: Makrill i tomatsås med knäcke och 2 äggvitor
  • Mellanmål: Minikeso + ½ banan
  • Lunch: Chili con carne med minikeso
  • Mellanmål: Minikeso + ½ banan
  • Middag: Rökt skinka med knäcke, minikeso, tomat och gurka
Kvällsmålet hoppar jag över, jag behöver det inte, framförallt med tanke på att jag inte kunde träna idag. Åh, varför blev det så här???

1 kommentar: