måndag 10 september 2012

Matrapport 120910


Frukost: Äggomelette med skinka och grönsaker samt keso brevid. (ca 315 kcal)
  • 4 äggvita
  • 4 st skinkskivor
  • 20 g paprika
  • 40 g keso
  • 2 st knäckebröd
  • 30 g gurka
  • 2 dl lättfil
  • 20 g müsli
Mellanmål: Skyr Naturell (100 kcal) och en banan (ca 95 kcal)

Lunch: Kall bulgursallad med limemarinerade räkor och kräftstjärtar samt örtcreme. (ca 335 kcal) Recept hittar Ni här.

Mellanmål: 2 knäcke med örtcreme (140 kcal)

Middag: Köttfärssås (253 kcal) med spagetti (100 kcal)

Kvällsmål: Minikeso (ca 110 kcal)

Ikväll behövde jag i alla fall inte laga mat två gånger. Jag gjorde två portioner av middagen så jag kommer att äta Köttfärssås med spagetti till lunch imorgon. Om hur frukosten, mellanmålen och middagen kommer att se ut, har jag inte bestämt mig än... kanske får någon inspiration under natten. För nu ska jag verkligen gå och lägga mig!

God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar