onsdag 26 september 2012

Så skönt att kunna träna på eftermiddagen



Hoppas att jag kan fortsätta göra det varje onsdag under hela läsåret. Det gör att jag verkligen kan koppla av på kvällen. Behöver inte fundera på om jag kommer att hinna till gymmet och genomföra träningen.

Eftersom min man inte heller har träning på onsdagskvällar kan vi dessutom passa på att laga mat och äta middag tillsammans som ju är väldigt trevligt! Ikväll blev det Köttfärsbiffar med blomkål- och broccolipüré vars recept Ni hittar här.


Jag har ett kvällsmål kvar att äta innan jag lägger mig. Tillsammans med det ska jag ha ätit fem måltider denna onsdag.
  • Frukost: Frukostsmoothie
  • Lunch: Skaldjurssallad med bulgur, bönor, majs, tomat, gurka, avokado, sallad och keso så klart
  • Mellanmål: 140 g minikeso + ½ banan, 1 kopp kaffe
  • Middag: Köttfärsbiffar med blomkål och broccolipüré, samt sallad
  • Kvällsmål: 140 g lätt kesella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar