söndag 30 september 2012

Sista dagen med FitnessFighten



Men först gårdagens matrapport:
  • Frukost: Havregrynsgröt med mjölk, 2 knäcke med 2 skinkor
  • Mellanmål: Minikeso med ½ banan
  • Lunch: Kycklingsallad med ris och grönsaker, samt kesella
  • Mellanmål: Minikeso med ½ banan
  • Middag: blev liksom inte av, jag somnade på eftermiddagen och sov ganska länge, och när jag vaknade orkade jag inte laga mat, istället tog jag några torkade äppelringar, som svärmor hade gjort. Riktigt goda var de. Sedan lade jag mig igen.
Idag ska jag försöka se till att äta minst 5 ordentliga måltider. Jag tog sovmorgon så hittills har jag bara hunnit med frukosten med den var god och nyttig:


Kvargplättar med keso, skinka och grönsaker som kompletterades med 50 g müsli och 1 dl mjölk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar