fredag 21 september 2012

Jag räknade inte med att



  • jag skulle sluta senare än tänkt på jobbet
  • det skulle bli broöppning i hela 15 minuter på vägen hem
  • jag skulle behöva ägna många timmar åt en skoluppgift

igår kväll. Därför blev eftermiddagen/kvällen inte riktigt som jag hade planerat. Jag var tvungen att inse att jag inte skulle hinna träna och därför ändrade mina planer ang. maten också. Kvällsmålet fick bli dagens sista mål kl 21, åt middag gjorde jag kl 18. Det blev kvargplättar med skinka, gurka (ja, jag köpte på vägen hem), paprika, tomat och keso:


Jag kunde tyvärr inte lägga mig i tid heller. Var tvungen att få mycket gjort i skolprojektet och klockan visade 00:24 när jag kröp ner under täcket.

Ikväll måste jag verkligen träna och lägga mig i tid. Och i helgen tänker jag lägga in något extra pass förutom FF-passen för att sätta fart på förbränningen. Nu är det bara 10 dagar kvar av FitnessFighten (inkl. idag) så jag tänker ge järnet!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar