onsdag 19 september 2012

Pass 18 med FF


Igår kväll tog det ganska lång tid att känna mig redo för FF-passet, men jag genomförde det till slut.

Följande övningar gjorde jag:
  • Cardio: 10 min med svingar och krysshopp
  • Styrka A: Bröst pushup – Knäböj med vikt i hand – Statisk sidoplanka
  • Carido: 90 sek svingar
  • Styrka A
  • Cardio: 90 sek svingar
  • Styrka B: Flygaren – En-ben-knäböj – Reversed crunch med raka ben
  • Cardio: 90 sek svingar
  • Styrka B
  • Cardio: 90 sek krysshopp + jogga på stället med höga knän
  • Styrka C: Hantel rodd (gårdagens nya pass) – Bred benböj med kettlebells – Statisk crunch
  • Cardio: 90 sek svingar + krysshopp
  • Styrka C
Med nedanstående resultat:
  • Maxpuls: 162
  • Snittpuls: 132
  • Kaloriförbrukning: 487 kcal
Hade jag behövt gå upp tidigt idag skulle det ha varit jobbigt med tanke på den sena träningen, men jag kunde ha sovmorgon eftersom jag jobbar hemifrån idag. Måste bara fundera på vad jag ska äta under dagen. Frukost har jag haft... men nu måste jag komma på något bra mellanmål.

Apropå mat, så här kommer en matrapport från 2012-09-18:
  • Frukost: Havregrynsgröt (1 dl fiberhavregryn + 2 dl vatten) med keso (150 g) och hallon (80g) - borde faktiskt ha ätit en skiva knäcke med två skivor kalkon också för en helt komplett frukost, men det glömde jag bort helt... BÄTTRE FOKUS NU!
  • Mellanmål: Skyr med banan
  • Lunch: Kyckling med kantareller och pasta, samt sallad
  • Mellanmål: Banan + minikeso
  • Middag: Samma som lunch + 1 knäckebröd
  • Kvällsmål: Minikeso

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar